Pepparkakshus byggare!

Igår var barnen kreativa åter igen, det var dags för pepparkakshuset att monteras och garneras 😘 ..Vi fuskade lite eller ok få fuskade mycket 😝😂.
Köpte färdigt pepparkakshus bara att montera ihop gavlar och tak. Dessutom
limmade vi ihop det hela med superfin 😙😚.

Sen var det bara att garnera och här fick barnen helt fria händer och designa precis som de ville ha det!
Det blev inget traditionsenligt pepparkakshus med vita knutar och nonStop i knalliga färger!
Barnen hade både roligt och nöjda blev de med 😊

Nu kom alla fina marsipan figur till riktig nytta ( istället för att hamna i min mage hihi ).
Idag har jag vägt min lilla Junie som hade gått upp bra, till min glädje heja heja!!
Efter det gick vi förbi Kidz och hälsade på Mormor en stund.
Och nu är det julklapps beställning som gäller 😍
Är du färdig med julklapparna?
Kraaam!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback