Det fanns en tid....

Då inte ett ögonblick fick missas, fram med kameran och klick,klick, klick!!
Jag levde i bloggvärlden, allt ( nästan allt ) bloggades om och givetvis med ett gäng tillhörande bilder.
Idag är jag väldigt glad över dessa biler och ögonblick som fångats på bild och print!
 
Tänkte på detta här om dagen...En händelse som jag utan tvekan hade fångat på bild och låtet er fina läsare ta del av....Meeen! Nopp, inga bilder och inget inlägg!
 
Hur kan det bli så, från att ha bloggen som en del av livet, till att nästan glömma bort den.
En livstil som jag trivdes så otroligt bra med, ut med känslor och sätta print på funderingar och få era kloka råd och peppning när man var lite off, eller dela glädjen med er! Mäktig känsla när man loggade in på bloggen och såg alla goa kommentarer ni lämnat till mig "just mig " det var lycka det!
Som jag saknar detta....
 
Jag hoppas jag ska få igång blogglusten igen, och önskar att du min vän finns kvar här då ♥
 
GOTT NYTT ÅR!!
 jag önskar er alla ett helt otroligt bra 2013


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag finns kvar! :)

2013-01-02 @ 21:50:28
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Gott nytt år också förresten! :)

2013-01-02 @ 21:52:27
URL: http://caroliinea.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback