Aj aj aj.. Vilken skalldunk jag har!!

Huvudvärken började redan igår kväll och har hållet i sig hela natten och finns där än!!
Så himla irriterande, grrrr!!

Ger det en stund till, sen ringer jag FL " har ju order om att göra det om jag får huvudvärk som ej försvinner pga min havandeskapsförgiftning "..

Klart slut -Färdig gnällt!!

Vet något som är somrigt och gott?

Jo Jordgubbs kräm:

500g jordgubbar
4 dl vatten
2dl socker
3 msk potatismjöl

Rensa jordgubbarna lägg dem och socker, samt vattnet i en kastrull koka upp och låt små puttra så du kan mosa till bären.

Ta lite vatten i en kopp och rör ner potatismjölet i vattnet så det löser upp sig!

Häll det försiktigt i krämen till det blir önskad konsistens!

Servera varm eller kall med mjölk!
Några smörgåsar till och frukosten är klar!

Kram på er och ha en härlig dag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback