En liten dotter 💗

Var hos barnmorskan kl 14 och allt vara bara bra, trÀffade lite vÀnner utanför och pratade en stund.. Tog en fika med en annan vÀn började kÀnna lite vaga vÀrkar men kÀnde mig lite osÀker!

Sprang in pÄ ICA och köpte smÄ NB blöjor och tog bilen hem..

KÀnde lite molande men bestÀmde mig för att Äka förbi med barnen hos Ànnu en vÀn för en kopp kaffe.. Meeen dÀr började det göra ont pÄ riktigt, hem igen och lÀmna barn och nu fick Thomas ta över bilen mot förlossningen!!

Efter att jag typ blÀngt sönder en stackars kille som tankade sin bil brevid oss och nÄgra timmar pÄ förlossningen kom hon!! VÄr förstfödda Dotter!

Kl 00:09 kom hon vÄr underbara lilla Dotter 2995gr och 48 cm lÄng!!

Älskade barn, vad tiden gĂ„r idag fyller du 18 Ă„r ❀

Grattis finaste du, hoppas du du fÄr en toppendag för det Àr du vÀrd!!

Älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Margaretha Ström

Hahaha nÀÀ va du luras, trodde först att du fÄtt din bebis nu! men grattis till din förstfödda dotter, tiden gÄr fort! jag Àr lika förvÀntansfull som du om den nya lilla, du skriver sÄ roligt pÄ din blogg, kul Ä lÀsa! Ha det gott Jessica! Kram



Svar: Tack snÀlla, du Àr alltid sÄ snÀll mot mig <3
FamiljenKIDZ

2013-07-20 @ 11:13:35



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback