Hej vän!

Jaaa, jag vet det var riktigt dumt gjort av mig och jag skäms sooom tusan!!

Meeen, orken, lusten och minnet i kombination ställde till det lite. Samt inte att förglömma att jag hade en mysig kväll med äldsta barnen ända till kl 01:40 på natten!
Robin o Amanda var så gulliga igår och grillade hamburgare med mängder av goda tillbehör till hela familjen - är de inte underbart snälla ❤❤❤

ROBIN O AMANDA!!
Du vet ~ Du vet ~Du vet!!! 😜😉

+ några timmars jobb på Kidz och en resa akut till Mjölby för att hämta penicillin till Nathalie ( det var helt slut i bynn ).. Galet galet ju !!

Så Nää ingen bebis ännu, men goda nyheter för oss är att hon nu låg rätt, med huvudet ner wiiiee!!

Tack söta för alla medl ni lämnat uppskattar dem massor!

Badat, jobbat "lite" hälsat på mormor o morfar, städat vart på Mvc har vi hunnit med idag!
Nu ska jag laga lite mat ( till imorgon )

Kraaaam mina trogna vänner!




Kommentarer
Postat av: Maggan Ström

Hej Jessica, jag måste bara skriva till dig å säga, att jag beundrar dig, som är så stark och som har lusten å orken att sätta ett nytt barn till världen, du är beundransvärd tycker jag!
Kram å lycka till med bebisen, när den nu kommer å jag antar att du får mycket hjälp med den lille, den är väl efterlängtad bland syskonen! Kram igen! Maggan


:love::love:

Svar: Du är för snälla du <3kraaaam
FamiljenKIDZ

2013-07-11 @ 23:23:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback