Lilla Wilda bebisen...

Lurade mig på riktigt igår, riktiga värkar ni vet dom som får dig att fundera på vad man gett sig in på 😀..

Meeen så är de bara helt bort igen!!

Sista ordentligt smärtsamma värken hade jag 05:20 imorse!!

Funderar på att åka till Kidz och fördröja lite tid, vänta, tålamod och ta dagen som det kommer är inte riktigt min grej kan jag säga 😔..

Igår kväll tittade jag på baksmällan 3 med Robin haha.. Vi fick en hel del skratt attacker 😀 har ni sett baksmälla filmerna ?

Falukorv i ugn och potatismos blev det till sen middag igår ( en av mina favorit rätter, enkelt men gott )..idag vet jag inte vad jag ska hitta på för mat, har ni något tips?

Kram kram och ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Margaretha Ström

Hej, beundrar dig som orkar mä så många barn, de är ju livets krydda och det verkar som ni har en fantastisk sammanhållning i din familj, underbart! Önskar dig lycka till med nya familjemedlemmen, Jessica!
Kram Maggan



Svar: Tack gulliga du, vad glad jag blir av dina medl <3Kram och önskar dig en härlig fortsättning på sommar!
FamiljenKIDZ

2013-07-15 @ 17:18:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback