Våfflor, grädde och sylt!

I fyra dagar har vi jagat bigarråer, till min Mormor o Morfar!
Idag fanns det äntligen så in i bilen och mot Ödeshög och fixa några ärenden och gissa om min lycka när jag ser ett stooort paket med min fina ljus rosa vagn 💖💖💖 har kommit fram " ska ta bilder snart, men sitter just nu i bilen 😊 på väg hem "..

Fick fin besök med så roliga nyheter idag 😍 Tack snälla uppskattar det massor det vet du vännen ❤

När vi skulle lämna bären till Mormor o Morfar hade vi sådan tur att att Mamma var där och gräddade våfflor så nu har vi fikat med 😊

Ännu en dag sprang förbi 😀

En dag till som för oss närmare vår lilla liten ❤



Kommentarer
Postat av: Zara

Va mysigt ni har det!! Hoppas lillan kommer snart nu! Kram



Svar: Tack fina du <3
FamiljenKIDZ

2013-07-30 @ 19:09:15
Postat av: Fröken M

Mums va gott ! Våfflor och pannkakor är något som jag aldrig tröttnar på, och vore det inte så himla onyttigt skulle jag äta det betydligt oftare :)
KRAM

Ps, nu måste väl den lilla komma snart ? ;)



Svar: Hon är så busig och låter oss vänta så här <3
Kraaam finaste du!
FamiljenKIDZ

2013-07-31 @ 20:22:54
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback