39 dagar kvar...

Andningslarm är beställt och ligger på utlämningsstället och väntar, amningsbh är beställd!

Säng med tillbehör står på Kidz och väntar, likaså min fina Bugaboo Donkey allblack!
Skötbord med tillbehör kommer vilken dag som helst!
Bilstol klar!

Nu är det bara lite små inköp kvar!
Så som blöjor, våtservetter och salvor.
Amnings inlägg och några sköna tunikor till mig själv + leggings !

Storstädningen!!
Annika tänker varje dag hur glad jag är att du ska hjälpa mig ❤ du har hjälpt mitt blodtryck neråt det kan jag lova dig!!

Lite semester på det och sen kan lilla liten komma precis när som helst!

Ha en härlig dag min vän!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback