Godmorgon! -Det var längesen!!

I vårt hus var vi uppe för längesen!!
EXAMENSDAGS!!

Spända, nervösa och med mycket Pirr i magen är de fyra minsta nu på väg till skolan! Lite sura och det förstår jag 😥.
De vill ju som alla barn att Mamma o Pappa ska vara med en dag som denna, de har övat sånger och vill såklart att vi ska höra hur fint de sjunger!!
Det gör ont i mitt hjärta att behöva svika dem idag!!

Men ibland är det så i livet och jag kan inte klona mig 😱..gråten är nära!!
När jag såg dem åka mot skolan de små"

Så nu ladda om, för nu ska vi se på Mirellah när hon går upp till kyrkan för sista gången i grundskolan!

Heja heja!!!

Ha en fin dag min vän!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback