Godmorgon😛

Jobbardags igen och Àven sjukhusbesök stÄr pÄ dagens lista!
PÄfyllning av JÀrn som jag hoppas ska göra mig pigg!

Idag mĂ„ste Ă€ven allt bestĂ€llas inför litens ankomst! Ja, jag vet att jag tjatar o tjatar 😀Men det blir lĂ€tt sĂ„ i vĂ€ntans tider😉

Det börjar sĂ„ smĂ„tt dra ihop sig nu, och liten har redan bestĂ€mt sig för att försöka hĂ„lla Mamma vaken pĂ„ nĂ€tterna!! Vilken busunge redan 💞

Jag Ă€r tjockare Ă€n nĂ„gonsin och vĂ„gar knappt titta en snabb glutt i spegeln innan jag gĂ„r utanför dörren, med risk att jag stannar inne 😼😛
Men bjuder dig pÄ badbolls bilden ÀndÄ!!

Ha en fin dag min vĂ€n😃



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback