Jag skulle ljuga...

Om jag säger att jag inte är trött :D...Men så härligt det är nu när det är färdig städat nere!!

Nu är det "bara" där uppe kvar 😊!
Bläääk!!
Annika skulle börja där imorgon ( när jag är på jobbet ) TACK GODE GUD FÖR HENNE❤.

Precis exakt nu har jag slaget ner min störa röv i soffan, det doftar rent blandat med lite svag doft från maten på spisen.
Idag ska jag för första gången ge mig på att göra en pulled pork eller vad det nu heter 😀 Vi snackat lååååång kok allafall 😛.

Om jag fick bestämma skulle vi äta sushi var dag ☺ Gulliga Robin tog hem sushi till mig i fredags och mums så gott det var!

Vad är din favorit mat?

Kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback