Märklig natt..

Ligger kvar i sängen än, har brottats med jobbig huvudvärk som jag nu hoppas jag vunnit över ☺..

Lilla liten har bråkat runt inatt så jag nästan tappat andan av smärta, kroppen förbereder sig och värkarna kommer och hälsar på.

Det kan bli precis när som helst nu, kanske idag eller först om en månad!
Nu börjar väntan på riktigt❤

Den randiga sparkdräkten är riktigt RETRO för den har jag och min syster haft. Vilken kvalité det var på kläderna förr, ser knappt använd ut 😊

Kram och en fin Söndag önskar jag dig ☺



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback