Nu börjar min längtan...

På riktigt!!
Vill att liten ska bestämma sig för att komma ut nu ( eller till början på nästa vecka ) .. Hatar att vara så här otålig, som jag alltid blir när jag varit hemma i mer än 2-4 dagar!
Allt hade varit enklare om jag kunde leva som vanligt, utan att bli orolig för att anstränga mig för mycket! Vill ju inte riskera något jag kan få ångra resten av livet. Men väldigt svårt när jag mår ok ( förutom huvudvärken då ) ..Tokig sjukdom den där Havandeskapsförgiftningen 😱.

Imorgon ska jag på bedömning vad det nu innebär, busen måste då ha lagt sig rätt med huvudet ner igen.

Vi ska strax hämta litens säng och bädda den fint 😊 Vet ju inte vad de bestämmer sig för imorgon!

VECKA 37 idag!!
27 dagar kvar till BF!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback