Sista riktiga Arbetsdagen...

Känns lite märkligt måste jag säga, men idag jobbade jag troligen min sista arbetsdag på ett tag, nu har jag SEMESTER!!
För att snart bli MAMMA LEDIG!

Känslorna är delade - Ska bli riktig skönt att vara ledig med kidsen och njuta av dem!

Mina tre sista var jag aldrig Mamma ledig med, så det känns lite som att jag ska ta igen det nu!

Samtidigt älskar jag mitt jobb, så vara helt ledig och hålla mig borta kommer jag inte klara av " hihi de slipper mig inte helt på Kidz " 😀

Tänk, vilken känsla jag har nu, min kropp mår så bra av vara gravid ( min struma försvinner helt ) jag trivs med mig själv ☺..
Meeen längtar såklart som bara tusan efter vår lilla bebbe som kan komma precis när som helst nu❤

Så underbart det känns för första gången på väldigt länge!!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback