Trött!!

Trött i kroppen, trött i huvudet!!
Trött på bråk om skitsaker!!
Ja, vänner livet är verkligen inte rosenrött förjämnan här hemma 😀.

HORMONER!! Brukar vara svaret på det mesta just nu!!
Men nödvändigtvis inte mina 😜.

I vår familj är det ingen som går på sparlåga när det bråkas!!
Munhugg och tjafs, stackars mig är vi bra allihopa!!

För övrigt har vi förberett för morgondagens examen, flätat hår och målat naglar och lagt fram de nyinköpta kläderna. Det är dagar som imorgon som är de värsta med att vara flerbarnsförälder 😔 vill vara med alla mina godingar på just deras examen!!
Men det är helt omöjligt tyvärr då de slutar samma dag och tid " snyft "..

Så imorgon blir det Mirellah som Mamma o jag ska se på, hon slutar nian och det är stort ❤
Thomas hoppas på att hinna han med, givetvis har han fått en tid till MR just imorgon bitti 08:15.

Nä bäst att sova imorgon är måste jag upp tidigt 🎊🎉🎈

Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback