Åh, jag är såååå kär ♥

Men vad hjälper det när jag inte kan bestämma mig ändå :D
 
En bugaboo Donkey allblack Mono blir det, för det är jag 100% på nu!
Meeen vilken design ska jag välja tro ;)
 
Andy warhol cars eller flowers?
 
Vad tycker du min vän?
Här har jag trixat lite och valt en offwhite liggdel som egentligen är till cameleon, den är lite för stor ( men det funkar med lite vilja ;) ) och sen ett Toppset med design Cars av Andy Warhol på en Bugaboo Donkey allblack.
Bugaboo Donkey allblack med design Flowers av Andy Warhol så läcker!
 
Om du blir lika kär som jag så finns de att beställa på www.kidzshop.se såklart ;)
 
 
 
Att det ska vara så svårt, men ack så kul ♥
 
Hoppas du haft en härlig lördag och får en likabra lördagskväll!
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback