Gröt till frukost!

Blir det om Eddie får bestämma!
Själv hade jag mer än gärna sovit vidare :).
Har hostat sönder en muskel " känns det som allafall " aj,aj kan knappt andas in utan att det värker!

Men men sånt är livet och inget att gnälla eller nämna egentligen!

Det går väl över tills jag gifter mig ;)

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag!
Tänker extra på min Pappa idag ❤
Det är ett år och nio månader sen jag förlorade min underbara Pappa och det går inte en dag utan att jag och saknar dig Pappa! En dag ses vi åter igen!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback