Kalaset!

Massor av god mat, Goa släkten roligt prat och presenter!


En toppenfin födelsedag har jag haft!
Vi slog ihop Min, Thomas, Mormors och Morfars kalas på en och samma dag!


 

 

Allt var toppen och jättebra, synd bara att Morfar inte kunde få vara med utan fick stanna kvar på lasarettet 😢❤.. Men han är på bästa stället nu och får den hjälp han behöver för friskna till så vi kan fira honom när han kommer hem❤. 

Saknade min Pappa också, men tror han var med oss alla ändå ❤
Fick en mysig bild på Pappa och mig av Mamma ☺

Nu ska jag sova och drömma om alla fina saker vi fått till vår lilla baby idag 💗

Kram på er alla❤

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback