Krubbelurer / Pannkakor till kvällsmat!

Tog på mig tröttmössan när vi kom hem och har inte fått av den än 😃
Så jag behåller den på och ser en tidig läggdags inom räckhåll!!
 Kvällsmaten fixade Nathalie till barnens glädje!! Mumsiga Krubbelurer eller vad de nu kallas ☺

Allt gick bra på mvc idag, liten ligger på översta kurvan och strax ovanför " jag som alltid fått små bebbar 💗 " märkligt!
Aningen högt blodtryck men det beror högst troligt på att jag är orolig för min lilla snälla Morfar ❤ som var piggare nu ikväll, vilket gör mig så glad! Bra jobbat Morfar - Du är min hjälte 😊

Sov gott min vän!
PUSS!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback