Kvällen är redan här..

Förlåt min fina vän, för jag helt glömt bort dig idag! Eller inte dig, utan bloggen såklart!

Jag blir lika glad som förundrad av att ni är så många som hälsar på här var dag -Tusen tack för det ❤

Dagen gick i rusande fart, efter jag hjälpt barnen iväg till skolan med matsäck som räckte och blev över 😃.

Så kröp jag ner i sängen och somnade om och sov till kl 11! Blev chockad trodde klockan var nio - Det blev en väldig fart på mig, tvätt och städ stod på dagens lista!! Jag är snart klar med mina måsten " wiiiee, jag hann! "..
Trots min sovmorgon 😜

Maten det hjälptes vi åt med, mina troll gillar att laga mat och jag tackar inte nej till lite hjälp!

Bäst och ta tag i det sista - sen är det Godnatt min skatt som gäller!

Kraaam



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback