Listan kan bli precis hur lång som helst!!

Det börjar bli hög tid att fixa med allt som behövs till lilla Liten nu.
Jag har tyckt att jag har sååå lång tid på mig, men sanningen har nog kommit ifatt mig senaste nätterna.
 
Känner mig genom stressad nu, hälften av mina troll är födda några veckor tidigt med den andra hälften har jag fått dagen efter BF. Jag är nu i V-33!! GULP!!
 
Hur kul som helst - Meeen svårt också! Det finns ju så mycket fint att välja mellan!
 
Så långt kom jag nu, och kom på att en sänghimmel måste jag ju ha med ;) Eller Hur!?
 
Ett andningslarm bara måste jag ha, annars kommer jag bli heltokig, så det måste inhandlas också.
 
Vagnen är ju klar :) Min fina Bugaboo Donkey kommer snart få bekänna färg "vilket jag är säker på att den klarar".
Babyskydd -Valde vi ett sött med Blommor Teutonia Tario med bas.
Skötbyrå blev Trolls Royal.
Spjälsängen fick vi födelsedagspresent!
Bäddset,skötbädd, spjälskydd och små filtar blev det från Rättstart Elsa Beskows.
Badcape och tvättlappar NG-baby.
 
Allt från KIDZ såklart <3. Förutom Amningsbh som jag köpte på tradera för 195kr, får se om det är något att ha :)
 
Vänner hjälp mig!!
Vad behöver jag mer, för visst har jag missat en hel del ;)
 
Kraaam
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback