Macroner :)

 Visst är det svårt att hitta på presenter till dem man gillar allra mest?
Extra svårt när de inget vill ha, och inget önskar sig :)
Men en sak tror jag att min älskade Mormor ändock vill ha och det är macroner!
De små söta bakverken passar perfekt till mina söta Mormor!
 
Så vi tog med två burkar med macroner och hälsade på Mormor och Morfar igår ( missade att ta bilder, för vi hade så kul att tiden bara rusade iväg )
 
Idag är det dagen D!
UltraLjud igen och denna gång tror jag vi kommer titta om det är en liten Dotter eller Son vi väntar ♥
 
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Zara

Spännande! Lycka till! Tänk att din kärlek till barnvagnar fortfarande är lika stark!
Kramiz



Svar: Ja barnvagns sjukan blir jag nog aldrig av med ;) Kraaam
FamiljenKIDZ

2013-05-06 @ 18:37:18
Postat av: Hanna

Hur gick det på UL? Hoppas allt är väl! Du måste ju rapportera jue


:-s

Svar: Förlåt min sena uppdatering :) Men nu finns det svar <3 Kraaaam
FamiljenKIDZ

2013-05-06 @ 20:22:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback