Ny mobil igen...Eller inte!

Har en iphone 4s som jag är hel nöjd med, en riktig Apple-nörd är vad jag är :D
Meeen, nu har den tokiga telefonen haft ryck och går ur nät, hör inte när någon ringer sms kommer inte fram och högtalaren funkar varann gång typ. Ringsignalen har inte funkat på hur länge som helst!
 
Telefonen är inte gammal, så jag ringer och vill lämna in den..Hahahahah får jag som svar!!
Du vet att det blir dyrare att laga den än att köpa en ny mobil?!!
 
Kan detta stämma, eller är det ett sjukt dåligt sätt att försöka sälja en ny telefon?
 
Hmmm...Så nu är det dags igen då!! 
 
Ska jag ta en Iphone 4s åter igen då jag är vän med den, eller ska jag våga mig på en Iphone 5 och bli vän med den...Eller betala för vad det kostar att få den jag har hel :)
 
Det är min fråga för dagen, hur hade du min vän gjort?
 
Ha en härlig dag!
 
 


Kommentarer
Postat av: mirellah

Tack för att du kommenterar!


en iphone 5 så jag kan sno din laddare ibland ;) haha

Svar: Glöm det din Mobil laddar marodör!!!;) Kraaam
FamiljenKIDZ

2013-05-16 @ 09:48:20
Postat av: Zara

Ta du en 5 det är ingen större skillnad på dom, mer än utseendet.
Men tråkigt att det ska vara dyrare och laga än köpa ny:(
Lycka till!
Kram


;-P

Svar: Visst är det galet :( Tror jag kör på en iphone 5 när jag ändå är i farten :)Kraaaam
FamiljenKIDZ

2013-05-16 @ 10:45:43
Postat av: Joakim

Köp en HTC eller Samsung



Svar: Är de bra? Vill ha en med bra Kamera :)
FamiljenKIDZ

2013-05-16 @ 12:43:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback