Om allt hade varit som det skulle...♥

Hade jag ringt dig idag Pappa och sagt Grattis på din Födeslsedag!
Vi hade köpt något fint till dig och barnen hade varit osams om vem skulle få ge dig din present!
 
Du hade skrattat så där mysigt som faktiskt bara du kan, en snabb kram och en klapp på axeln hade jag fått.
Jag skulle kunna göra hur mycket som helst för att få en sådan kram av dig igen, eller få höra ditt härliga skratt!
 
Saknaden efter dig är så stor och det kommer den vara hela mitt liv det vet jag, för något annat är omöjligt!
Du hade och har en av de största platserna i mitt hjärta och den platsen kommer aldrig förändras!
 
Jag älskar dig föralltid min Pappa ♥
 
Hoppas du får mina tankar och min kärlek idag sända till dig!
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback