Alla helgons..

Har fått en helt annan betydelse för mig numer, innan var det som vilken helg som helst!

Nu är det en tuff och ledsam helg!!

Hur vackert det än är, så värker det sönder hela själen på mig!!
Mina änglar som jag saknar er ❤

Vi gick upp till Pappa tidigare idag, mötte Mamma och Vickan för att tända ett ljus för oss alla!
I år tände vi 17 ljus ett nytt ljus för lilla Junie 💗
Samtidigt har vi en viloplats till i år- Morfars och det gör så ont!!

Jag måste gå igenom sorgen, det finns inga omvägar!!

Thomas är dålig med så Robin är med honom till doktorn, hoppas på att det är ok med honom 😔.

Kraaam på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback