Alltså..

Bläääk, vad jag är dum!!!
Har mått så tjurigt idag och hela kvällen!!
Varför?!
Jo, för jag inte varit ute och gått- gick och la mig igen och somnade om efter barnen gick till skolan!!
Sov länge och väl, mös med min lilla bebis hela förmiddagen istället för att göra någon nytta!!
Vilket man kan tycka att man ska få göra lite nu och då!! Mitt val- mitt liv!!
vem är det som sätter stopp för det, jo jag själv!!
Dessa krav på mig själv kväver mig vissa dagar!!

Min lilla Junie, vi måste ta vara på denna tiden nu!! För den kommer inte åter!!
Vilket garanterat alla dammråttot, tvätt och disk gör! Ett rent hem är inte på något vis viktigare och värdefullare än tiden med min familj!! 

Snälla Robin bjöd på utsökt middag idag igen!!
Han kan laga mat han!

Stunder som dessa med barnen är de mest värdefulla i mitt liv!!
Tack för ni är och finns i mitt liv och min vardag!
❤❤❤


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback