Fredag igen vänner!!

Veckorna går fort, de blåser nästan lika fort förbi som det blåser ute idag..
Junie och jag sitter i soffan, tror hon kommer somna precis när som helst nu!

Robin, Kevin, Stefan och Amanda har kommit fram till Stockholm " de åkte hemifrån vid 05:45 imorse 😝 Det är Kevins överrasknings present de är på väg till nu!! De ska till Hovet och titta på Five Finger Death Punch  jag hoppas de kommer få en minnesrik och härlig kväll 😊 De blir kvar och sover på hotell.

Det blir en ensam helg för mig och de små " saknar dem redan " larvigt jag vet 😄 Men sådan är jag 😘

Nathalie och jag tänkte göra plankstek någon dag i helgen ( tror det blir ikväll ) Så helt ensam blir jag inte... 😍 Hoppas Mirellah med hinner äta innan de ska ut med sina vänner och på sitt 😝


Thomas är dålig än, orkar inget bara vilar, sover och är uppe korta stunder!!
Vi väntar på provsvar, väntan är hemsk och tror det är oron som gör han svag!

Varför kan inte bara allt få vara bra!
Svamligt inlägg igen- Men det är just så mitt huvud är just nu!!

Nä, tror jag ska ta på Junie och gå en promenad det brukar göra susen!

Kram på er och ha en härlig fredag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback