Idag hoppade jag...

Bilen och tog raska steg mot Ödeshög.
För att gå på ett möte!
Härlig promenad i frisk luft " nöjd ".

För ett halvår sedan hade det inte varit möjligt pga min struma och rusande hjärta!!
Känns så bra!
Efter mötet gick vi förbi Kidz och tittade på det superläckra Andy Warhole + Bugaboo setet!!  Det ihop med bomulls filten är ett måste!! Tomten om du läser detta så står det högt på min önskelista ❤
Visst är det hur gulligt som helst?
Lilla Junie- mitt lilla hjärta blev 3-månader idag "tiden bara springer iväg. "


Så fina kläder liten fick av Mormor idag i tremånaders present ❤
Vi hann med en sväng till gammel mormor med, det blev ett kort besök idag. Men Thomas mår verkligen inte bra 😔 så bäst jag håller mig hemma och servar sjuklingen.. Nu måste han bli bra!!


Lilla hjärtat i bilen på väg hem!!
Robin fick hämta oss för jag vågade inte gå hem i mörkret på cykelvägen 😝😃

Kram på er och förlåt för svamligt inlägg 😛


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback