RonTin-Design- Handgjord inredning!

Som jag berättade tidigare ikväll så fick jag hem en efterlängtad beställning som jag gjort på 
RonTin-Design Mitt första köp blev tre underbart fina vägglampor, och jag kan lova att det lär bli många fler beställningar för jag är kanon nöjd.
Allting är gjort för hand i Mdf 19mm för att sen industri-lackas för bästa resultat ( jag vet att man kan välja färg på sin tavla om man inte vill ha den i vitt som är den färg som är vanligast, men då får man lägga till lite på priset ).
Får be om ursäkt för min dåliga bild ( min kamera är urladdad ) så fick ta med mobilen lovar att ta fler imorgon :)
 
 
Man kan också välja med belysningen eller utan- Jag valde med :).Blev så galet nöjd att jag redan planerar mitt nästa inköp :D..
 
Det finns många att välja på och ett tips är en vägglampa till barnens rum,  jag vet att man kan få lämna önskemål och har man tur så kan de ordna just din egen lampa! 
 
Visst är de helt underbara och passar i allas hem, vägghyllor ger både mys och är praktiska " ser ni att det en Victoria secrets parfym som är mall för parfym hyllan, så himla fräckt " den är min äldsta dotter favorit :).
 
En dröm för alla barbie och Monster High tokiga barn är väl det här dockskåpet, lätt att leka med då det är 
rätt höjd för lek och som ett riktigt hem för alla docker. JULKLAPPS TIPS!
Till sist ska jag visa er mitt nästa inköp, väggträden med belysningen- Dessa är jag förälskad i så himla läckra de är!!
 
 
 
Titta gärna in på deras hemsida, där du kan se alla priser och mycket mer fint som de gjort och varför inte göra en beställning :) www.rontin-design.com 
 
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback