Trodde jag bloggat..

Men det hade jag tydligen bara fått för mig 😁😘
Sov länge idag och Gud så skönt det var och behövligt. Har typ inte vilat en sekund på säkert 3 veckor 😝..
Men lustigt nog är jag tröttare idag än vanligt och inget jag fått gjort 😜. 
 
Min dagliga promenad som jag bara inte  kan vara utan, älskar att gå ut med min lilla bebis 💗

Idag följde min katt Billie med på halva promenaden 😍
När jag kom hem så var maten nästan klar och bordet dukat- Det var Robin som var så gullig och hjälpt sin trötta Mamma att laga maten ❤
Så inte äns maten fixade jag själv idag!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Barnvagnsnostalgi

Snyggaste vagnen på promenaden!!;-)

Svar: Tack ❤ Visst är den fin- så skön att köra med 😊
FamiljenKIDZ

2013-11-12 @ 17:24:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback