Tyst var det här...

Förlåt min vän för det, det är den där tiden som inte räcker till😱.

Idag har jag jobbat vid datorn mest hela dagen- Lagat mat och gosat bebis har jag med gjort, umgåtts med barnen också såklart 😊.
Kvällen har vi tillbringat på barnmottagningen i Motala- Lilla Junie har hälsat på Doktorn för kontroll på hjärta och lungor, fick med glädje bra besked och även bra viktuppgång!!

Lilla glada tjejen min!
Igår åkte jag och Junie till Mormor och hälsade på efter min promenad- Pratade om allt mellan himmel och jord.
Vi hämtade mat på BK och åt hemma hos Mormor med resten av min stora familj ☺.

En glad kille tillbringade dagen hos Mormor sin!
Goda muffins fick han med hem, som han hjälpt till att baka!
YAMYAM!!

Kram på er alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback