Alltid nya saker på Kidz!!

Idag har jag jobbat lite, saknar mitt jobb på samma gång bara njuter jag av att få tillbringa tiden med mina barn ❤
Ett avbrott mitt i livet har jag haft turen att få och det bästa som hänt mig på länge!!
I love My Kidz!!

Nyheter finns det alltid när jag kommer till Kidz 😘

Underbara nyheter från Bugaboo!!
Denna filt måste jag bara ha 😍
Anledningen till att jag jobbade idag var att Paoli från Teutonia skulle hälsa på och visa lite nyheter inför 2014.
En eller kanske två nyheter kommer jag berätta om redan i veckan!! 

Här kan ni se en av dem!!

Kram kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback