Dagen som gick..

Som sprang iväg lika fort som vanligt, dock hann inte jag springa min runda idag 😝...Meeen det gör inget för jag har haft fullt upp ändå 😊
Har tillbringat hela eftermiddagen med Mormor, vi har pratat och skrattat. Gråtit en skvätt när vi pratar minnen ❤


Hjälpte Mormor att plocka ner de sista äpplena från trädet med favorit äpplen 😊
Som tack fick jag dem alla!
Så nu ligger de två stora skålar här hemma, för att snart bli uppätna 😀😘

SÅ GODA!!
Något annat som var sjukt gott, var maten som väntade när jag kom hem 😋

Spaghetti med köttfärssås ala' Nathalie  ❤
Godaste pastan i stada !
Nu har jag förhört Fiddelie sina glosor och hon gjorde dem så bra lilla hon 💜

Ska nog krypa i säng när som helst nu 😴
Bara lilla Junie som inte vill sova än, hon tycker det bättre att bästa lilla rumpan ☺ 
Kram min vän!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback