Första gången... Plötsligt händer det!!

Började dagen med att gratta vår 20-åring!! Han är för go vår kille ❤

När barnen kommit iväg till skolan, tog Junie och jag vår dagliga promenad 👍


Det är så härligt att komma ut på morgonen 😍
Min lilla strumpa ligger och sover i vagnen ännu, det har aldrig hänt förut att hon sovit 4 Tim utan mat!


Är lite små chockad och går och tittar till henne stup i ett och kvart i två 😘
Saknar ju vårt förmiddagsgos 😝💗

Fast nu fick jag ju maten gjord utan liten på armen och det var nog 2 månader sen det hände med 😂😱😄 



Köttgryta o Potatis!

Nä nu tror jag att jag snart puffar lite på min bebis så hon vaknar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback