Hejsan hoppsan.... Så kan det gå!!

Glömde visst bort helt att jag hade en blogg  igår ☺ ... Skäms på mig och förlåt min vän!

Skyller på min förkylning och ett mindre bra humör och hoppas det är godtagbart 😊

Idag är det städ-dag " igen " och Thomas fick lite bråttom och hemskt mycket att göra ( fast inte här hemma ) 😄😝 Som vanligt!!!


Men vad gör väl det, när söta Fiddelie hjälper Mamma ❤

Lilla Junie har börjat att suga på sina små fingrar så gott som all vaken tid- Min lilla sötis vart nerbäddad av gosedjur av systrarna bus i ett obevakat ögonblick 😍  
Nä bäst att ösa på så vi hinner ut på en härlig långpromenad i regnet!!

Kram på er alla!!



Kommentarer
Postat av: Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥

Så fina bilder :)

Här hemma ska det också städas idag, men vi är lite sega ;) Pappan i familjen jobbar till klockan sex så han slipper haha!

Svar: Tack finaste du ❤
Dessa karlar 😝😂
FamiljenKIDZ

2013-10-20 @ 13:15:37
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback