När man gått så långt...

När man stöter på en vägg som inte ser ut att ha en dörr, men känner att man bara måste komma fram och genom just denna vägg!! 
Måste man välja, gå genom väggen kommer du aldrig kunna göra utan att du skadar dig- vänder du om så har du gett upp!!

Ungefär där är jag just nu!!
Blääääk!!

Tur jag har mina barn när jag mår så här.
Annars hade jag gått och lagt mig i ide en lång lång tid!!


Tog mig ut på min dagliga promenad och hade tur, solen lös trots att det blåste storm bitvis!!

Lilla fina Junie sov mellan 12-15:15
Hade gärna gjort henne sällskap 😊😍

Kram på er!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback