Sovmorgon, städ-dag och en kvällspromenad på det!!

Åh, dagen det bara försvann!!

Somnade om imorse när barnen och Thomas åkte till skolan och jobbet 😴
Vaknade när Thomas kom hem med Eddie som hade ont i magen 😟Men det var ingen fara med det 😀 Full rulle hela dagen på busen!

Alicia har dock mått dåligt sen igår med ont i magen, illamående lite feber och har legat i två dagar stackars liten ❤.

Eftersom jag hade två eller en sjukling hemma så blev det ingen promenad mitt på dagen- Så passade på att städa ordentligt! 
Nu doftar det Ajax och rent!! Love it!'

Fick bli en kvällspromenad och vilket väder, helt underbart! Säger det igen man kan inte tro det är mitten av oktober 😍 ..slog mitt person bästa heeeejaaa mig!!!


Gick upp till Pappa och det lös så fint, svårt att ta en bild som visar hur fint det är! 

Kram till er alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback