Har haft det jobbigt ..

Åter igen tog sorgen över mig, om ni visste vad jag saknar min Morfar och Pappa vid dessa tillfällen 😥 ..
ALDRIG MER är så kallt, hårt och fruktansvärt när det handlar om " aldrig mer få se dem man älskar så mycket ".

Det märks kanske här på bloggen, blir inga inlägg dessa dagar tyvärr. Tror inte ni vill läsa om sorg, saknad och smärta.

Idag ska lilla Junie vägas och mätas igen, hoppas på att hon gått upp bra min lilla tjej ❤

Har uppdaterat blogg.se och wiiiee nu tror jag att jag kan se och svara på alla era Goa kommentarer igen !

Tack för ni finns vänner ❤



Kommentarer
Postat av: lotta bäckström

Förstår dig till fullo. Är sex år sen jag förlorade min pappa. Sorgen o saknaden är faktiskt lika stor än idag. Många gånger känner jag mig ensammast i världen utan honom :(. Tur man har sina barn att glädjas med. Många kramar till dig o familjen


Svar: Känner igen mig precis, man blir så liten åter igen när saknaden tar vid ❤ massvis med kramar till dig kram
FamiljenKIDZ

2013-09-19 @ 19:07:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback