Ingen promenad än..

Galet, galet!!
Solen lyser och det är underbar Höstdag!
Jag får ta vår promenad senare idag, för utan den vill jag inte vara 😝😫

Har pillat lite med vår webshop och gjort lite annonser istället, det tar sin lilla tid 😄
Såg ni på Svenska Hollywood fruar igår?
Britt Ekland hon har smak hon 😘
Hon köpte en precis likadan vagn till sitt första barnbarn som jag har 😍
BUGABOO DONKEY allblack ❤👍
Jag har en Buffalo sufflett på min i offwhite ☺

Köper ni den hos oss på www.kudzshop.se så får du med babyskydd " barnets första bilstol "
😍❤ superdeal då det är värt 2000kr!
Fraktfritt fram till dörren med 👍

Nä nu ska jag väcka min lilla Junie!
Vi har några ärende kvar att fixa med innan vår resa!


Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback