Melwins fåtbad ❤

Min fina lilla Melwin, har varit så duktig och hjälpt Mamma hela dagen " nästan " för ett avbrott gjorde han för att följa med Robin och Amanda till Omberg och grilla korv 😊 


Jag passade på att gå en lång härlig promenad och konstaterade att nu är det höst...Luften är en helt annan nu!
Men skönt var det med en promenad även idag!

Var förbi och la rosor hos Pappa och Morfar och det gör lika ont var gång😥
De två som var/är mina förebilder och som jag älskar så mycket är borta😢


Att leva gör riktigt ont ibland!

När jag kom hem fick jag en mysig överraskning av Melwin 😍
Ett egetgjort fotbad, Melwins fåtbad 😊
Vilken lyx!


Hur har din lördag varit min vän?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback