Tycker ni min blogg är...?

Fylld med inlägg med vår lilla Junie 💞
Så har ni helt rätt 😊

Det får ni stå ut med 😄😘

Blir lite lätt så, när man är hemma med en liten baby " det är min dag och den som hamnar här " 😊.

Har fått många frågor om vad som hände natten då lilla Junie föddes och jag ska skriva förlossnings berättelsen så snart allt hamnat på plats!
Det var riktigt dramatiskt och kunde slutat ... Usch vill inte tänka på det!
Därför det dröjer!!

Men allt gick ju bra till slut och det är det som är det viktiga ❤..

Nu är hon hos oss och har mig som kudde var natt 💞👶

Ha en härlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Mirka

Din blogg är alldeles bra som den är :-)


2013-09-07 @ 10:58:17
URL: http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback