Vår förmiddag!

Vi börjar få till det riktigt bra tycker jag ☺
Jag har kvälls/ natt jobbet med barnen och Thomas frukost och få barnen till skolan jobbet 😊

Efter barnen åkt till skolan är det bara jag och Junie hemma, vi myser en lång stund på morgonen och liten kör sin morgon gympa ( idag lyckades jag filma busen när hon vände från mage till rygg ) Sen blir det amning och vila för oss båda en stund, efter vilan bäddas och plockas det och tvättas några maskiner tvätt för att efter det gå en lång promenad innan vi möter skolbarnen vid bussen 😘😍

Vet ni en sak, Eddie har lärt sig att knyta sina skor alldeles själv med rosett och allt ❤ Min duktiga lilla kille 😍👍

Vi stannade på vägen för han ville visa hur duktig han var ☺



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback