Dagar som dessa- Kan jag stå ut med 😘

Sol underbara sol- jag tankar på med solljus så mycket det bara går!
Långa promenader med barnvagn är bland det bästa som finns " är så tacksam att ha lyckan med en liten åter igen " och med gå barnvagns promenixer 😘

Ser ni hur sött hon håller i lilla tummen, precis så gjorde Morfar Jonny ❤️
När han skojade med barnen att han tog deras näsa 😊

Städade och fixade med tvätten på förmiddagen så min lilla Junie fick sin mat lite senare än vanligt idag och som hon skällde på mig lilla hon ❤️

Hon älskar verkligen mat!

❤️
Vad har du gjort idag min vän?



Kommentarer
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Visst är det fantastiskt att ha en liten en. Jösses vad jag har njutit av tvåan och längtar absolut efter fler. Vad är det för rolig haklapp din fina tös har?



Svar: Barn är livets gåva ❤️ Haklappen köpte jag på ICA och är av märket Esska 36kr 😊 kraaaam
FamiljenKIDZ




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback