Feberfri- Dag II 👍

Blev ingen tid över till bloggen igÄr, bebis satt som ett klisterark pÄ mig.
Pippel o gnĂ€ll, inget som var bra- stackars lilla hon 💗

Hann lĂ€gga ut denna bild pĂ„ instagram allafall 😘
Feberfri sen igÄr, hÀrligt!!
Har ni instagram?
Är helt ny pĂ„ det och barnen pratar om att följa/ följare.
PĂ„tal om följare- har en liten som vill följa mig vart jag Ă€n gĂ„r, till och med pĂ„ muggen 😂

Lilla hjÀrtat!
Melwin o Eddie krockade ihop förrgĂ„r nĂ€r de lekte och som min lille prins ser ut 😔 

Som ni ser, det hÀnder lite helt ointressanta saker precis hela tiden.

Puss o kram!



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback