Hur kan man stressa- När man är ledig!!

Känner mig hur stressad som helst- hatar känslan!!
Det är helt galet, men jag känner som om jag har en kniv mot strupen om ex mjölken är slut, disken står på bordet, skorna står mitt för dörren eller barnen bråkar med varandra, en säng som är ombäddad!!!
Varför ?!! är jag så här!!

Idag blev det flötmat, alla utan Alicia åt med god aptit ( det gillar jag, ja inte att Alicia inte åt utan att de andra åt bra 👍 )

Nu ska jag stresse bort disken och vika lite tvätt!!

Ledig- När är man egentligen ledig!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback