Jag fuskade ..

Känns väl inget vidare direkt- Hatar när jag inte kan klara av det jag lovat mig själv!!
Men så blir det ibland, och det är ingen fara när det blir en gång och bara ett undantag och inte en vana.


Har inte varit mig själv riktigt idag- De som känner mig vet vilken hönsmamma jag är!! Tänk då att min lilla kille har åkt ner till Skåne helt själv- ❤️
Blev så glad när jag fick höra att han var framme och har det jättebra 😘

Tänk om barnen kunde vara små trippelt så länge ❤️

Mirellah o Junie 💞
Visst är de fina och med det avslutar jag denna dag och önskar er alla en godnatt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback