Mammas lilla tjej ❤️

Stackars lilla Junie, har kräkts inatt- Inte en gång utan 5-6 gånger!!

Fast hon mått förskräckligt illa så log hon åt mig 💗
Mammas lilla hjärta!

Känner mig som en usel bloggare, men livet kommer liksom emellan och sen har jag haft en sådan saknar min Pappa och Morfar period! 
Vill inte att min blogg ska färgas av sorgen även om den är min vardag precis som lycka, skratt, ilska och kärlek!
På tal om kärlek- Så var det ju alla hjärtansdag i fredags och då blev vi bjudna  på god middag av min Mamma ❤️🌹

Brahehus har så god ytterfilé tar den var gång!
Mums mums mums!!
Fiddelie bakade en god tårta igår som Alla ❤️Sdag present och Melwin och Eddie bjöd Mamma på muffins idag som de bakat själva!
Kärleken till mina barn ger mig ro och jag är så stolt över dem alla- För de underbara människor de är!
Finns inget i mitt liv som jag är så säker på som kärleken till er mina Goa barn!
Även om jag gnäller och gnatar för det mesta!
Så vill jag att ni ska veta att ni NIO är det sista jag tänker på innan jag somnar var kväll!
Älskar er alla mer än livet!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback