Bortskämda jag 😊

Lilla Junie och Mamman kröp ner i sängen och sov ett par timmar ( Mamman hade huvudvärk från hell igen 😱😝


Vad gör mina älskade troll då, jo plockar undan och fixar ägg till Mamman och lägger fram några majskrokar till lillasyster- Det är kärlek det ❤


Sen blev det en härlig promenad- älskar att gå och gå, idag var solen framme!


När jag kom hem väntade ännu en överraskning 😍 Nybakta kakor gjorda av Fiddelie ( hon är så duktig och kakorna var sååå goda ) snart är det stopp med söt ätandet för Mamman " Junie måste bara börja äta lite mer gröt o mat innan jag ändrar  min kost igen 😊 Tidigare åt jag bara sött en dag i veckan och då gick hon upp dåligt, så fick prova en vecka med söt var dag och det gjorde susen och hon gick upp superbra 😂det hjälpte inte att jag åt mer mat, men sött 😱😂 hur tokigt är inte det 😄😩
Det är ju inte bara Junie som ökar bra i vikt nu ...Som ni förstår gör ju jag det med 😔 men men får ta tag det när jag inte hel ammar 😘

Ha en härlig fredag!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback