Det blev en utflykt till Mjölby!


Fiddelie o Junie!
Imorgon fyller Fiddelie tolv år- hur fort går åren egentligen?! 
Lilla Lollo ❤
Vi beställde present på en IT SAJT i god tid som dessutom lovat en dags leverans!! Men det skit sig- Inget i postlådan idag!! Det är panik!!
Så det blev en sväng in till Mjölby för att göra en liten tjej väldigt glad 😘
Man kan säga som så här, hon borde skicka ett tack för ni inte skickade min Mammas order i tid!! För nu fick jag det jag önskade mig mest av allt!

En alldeles egen Iphone!
Bortskämda lilla barn ❤
Blev ett spontant Restuarang besök för att tjuvstarta firandet av vår blivande tolvåring 😊😘


Mmmmm min favorit ❤
Kram kram 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback