Har inte ..

•Bäddat min säng.
•plockat in disken efter frukost.
•plockat ur diskmaskinen sen kvällsmaten ( måste ju göras innan frukostdisken ska i 😂 )
•Inte plockat ordning Melwin o Eddies rum.
•Vikt tvätten ( typ 3-4 maskiner )
•duschat
•klätt på min lilla bebis ( har pyjamas än )
•har tre maskiner tvätt att tvätta som jag inte gjort.
•listan är ännu längre " men tror ni förstår "..
+ Att jag har bäddat och plockat ordning så det är skapligt där uppe!!

Och så säger de att det heter!!!
MAMMA-ledigt!!
JO kyss mig!!
På mina snygga ankplutande läppar 😂😂

Känner mig lite lagom stressad nu!!
Kl 9:00
Måste allt jag inte gjort vara klart!
" sitter och ammar en liten, så kan inte sätta fart "



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback